Avatar billede erlandsen Seniormester
26. oktober 2014 - 10:21 Der er 5 kommentarer

Bing som søgemaskine når browser åbnes (selv om slettet og erstattet med Google)

Selv om jeg afinstallerer Bing som søgemaskine og sætter Google som standard i min IExplorer 11 - er min browser pludselig begyndt selv at installere og sætte Bing som standard, hver gang jeg starter min browser op igen???
Avatar billede Antlars Novice
26. oktober 2014 - 10:29 #1
Den farer nok vild i alle de åbne spørgsmål (19 stk.)

-Men prøv at slette den fra "internetindstillinger".
26. oktober 2014 - 10:36 #2
Nemlig ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/erlandsen

--

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2014 - 11:08 #3
når du er på administrer tilføjelsesprogrammer i IE og har klikket på søgemaskiner, så marker google i listen, og se længere nede. Der skal være hak i 'forbyd at programmer kan foreslå ændringer...'
Men derudover så skal det program, der foreslår ændringer jo fjernes jf #2
Avatar billede erlandsen Seniormester
26. oktober 2014 - 11:23 #4
adwcleaner har ikke hjulpet

jeg går ind under administrer tilføjelsesprogrammer og sætter Google som standard og slette bing, lukker browser og åbner igen og så er bing automatisk installeret og sat som standard?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2014 - 12:21 #5
Hvis det er noget, der er sket de seneste dage, så kør en systemgendannelse tilbage til før det opstod.