Avatar billede ivan12 Nybegynder
26. oktober 2014 - 15:36 Der er 5 kommentarer

Flytte HD med os win8.1 til anden pc bærbar

Dav i gruppen

Jeg har en bærbar med Win 8.1 og en anden bærbar med Win 7.
Hvordan flytter jeg HD med Win 8.1 til den anden bærbar så den kommer til at kører Win 8.1
HD med Win 7 skal være lager.

Hi
Ivan
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2014 - 15:40 #1
Er bærbarene identiske? Hvis ikke så vil det næppe fungere. Derudover så er licensen til win 8.1 linkrt til pcen den blev installeret på hvilket kan få dette til at konflikte os.
Avatar billede ivan12 Nybegynder
26. oktober 2014 - 15:50 #2
til Blueeyez

Nej bærbare er ikke identiske.
Ok så det lader sig ikke gøre.

Jeg takker for svar.

Hi
Ivan
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2014 - 15:50 #3
Enig i, at der kan blive problemer med licensen.
Derimod mener jeg, at du udmærket kan flytte win 8. Windows vil selv efterfølgende tilpasse sig til den anden PC. Du vil se, at den starter op med tilpasningen.
Avatar billede ivan12 Nybegynder
26. oktober 2014 - 15:52 #4
xby

Ok det skal da så prøves snart.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2014 - 16:03 #5
Jeg er sikker på, at du vil fortryde det.
Jeg har selv prøvet at flytte 8.1 fra en Gigabyte til en Medion.
Tilpasningen gik fint, bortset fra et par programmer, som skulle geninstalleres. Men ak, windows stod som ikke aktiveret, og så var det legetøj ødelagt.