Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2014 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Microsoft Outlook 2010

Jeg har fået et problem med min Microsoft Outlook 2010 jeg kan ikke hente mails mere jeg får en fejlkode: 0x80040154 hvad betyder den og hvad skal jeg gøre der er masser af hjælp på nettet men det koster alt sammen masser af penge for man skal registrere sig og så er jeg ikke sikker på det virker alligevel.
Så HJÆLP
Mvh
Hevara
27. oktober 2014 - 06:29 #1
Du bør (skal) under alle omstændigheder ikke vælge et program 'ude fra verden' som i sidste ende koster $$$ !!!
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2014 - 12:52 #3
Jeg har fundet en løsning på problemet. Jeg lavede bare en systemgendannelse så kom det igen, jeg er heller ikke god til det der står på engelsk som linket gik til.
Ellers tak for hjælpen.
Mvh
hevara