Avatar billede Andershoegh Seniormester
27. oktober 2014 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Ønsker guide slettet

Hvis det er muligt, ville jeg være glad for at få denne guide slettet.

http://www.eksperten.dk/guide/1608

Programmet blokerer nu for så meget, at jeg selv har fjernet det fra både iPad og iPphone
Avatar billede Andershoegh Seniormester
11. november 2014 - 20:57 #1
Lidt  grotesk, at jeg af eksperten bliver opfordret til at lukke spørgsmål, når de ikke gør det selv :-)
Avatar billede repox Seniormester
14. november 2014 - 11:52 #2
Du bruger meget tid på at brokke dig over diverse ting her på Eksperten.dk

Tror du ikke det var bedre hvis du fandt dig et sted at hænge ud som passer dit humør og temperament lidt bedre?