Avatar billede gaardbo Nybegynder
27. oktober 2014 - 12:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Website wordpress på interaktiv DVDrom?

Jeg har lavet et website på nettet i Wordpress og er nu blevet lidt 'bidt' af det. Jeg udgiver årligt et opdateret større historisk værk på en interaktiv DVDrom. Den fungerer nøjagtig som en stor hjemmeside. Jeg har indtil nu brugt DreamWeaver og naturligvia uden server.

Er det muligt med Wordpress at lave denne DVDrom. Kan man have en 'server' på et medie, hvor man ikke kan skrive til SQL? Jeg vil gerne lave hele 'websitet' lokalt på min PC (har fået Xampp og Wordpress til at virke) og så overføre sitet til DVDr.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2014 - 13:07 #1
Du kan køre det fra usb-stick. Det må være muligt at købe en stribe 8-16gb udgåede til en billig penge.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
27. oktober 2014 - 14:13 #2
Joe - det har jeg godt læst. Men der er den store ulempe, at man ikke kan lave pænt tryk og prof. case til den.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. oktober 2014 - 14:29 #3
http://goo.gl/f6AXYZ
bare et spørgsmål om oplag.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
27. oktober 2014 - 14:51 #4
Jo tak :-) men mit oplag er kun på 10-15 stykker. Og der er jo kæmpe forskel på prisen på en DVD-disc og et usb-stick. Så hvis nogen kan komme en en løsning, hvor man kan have en form for server på en disk, så ....
Avatar billede gaardbo Nybegynder
31. oktober 2014 - 12:15 #5
Har selv løst problemet. Man bruger et program der hedder 'offline downloader'. Det bringer websitet ned på harddisken, hvor alle links og henvisninger stadig virker - men uden serverfunktion. Herfra kan det brændes ned på en DVD.

Slutter.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2014 - 12:40 #6
Det var da et snedigt program!
Avatar billede gaardbo Nybegynder
11. november 2014 - 09:19 #7
Lukker
Avatar billede gaardbo Nybegynder
26. november 2014 - 08:30 #8
Virkede alligevel ikke på dele af systemet. Øv.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
26. november 2014 - 08:31 #9
Prøver igen at lukke tråden. Hvorfor skal det nu være så indviklet? Kan man ikke selv lukke en tråd?