Avatar billede lailasteen Juniormester
27. oktober 2014 - 23:26 Der er 2 kommentarer

Problem med java?

Tinglysningsretten ( tinglysningsretten.dk) har et prøveprogram, hvor man kan simulere en tinglysning m.v.

Programmet bruger java, og når jeg så tillader at prøveprogrammet kan vises på min Mac kommer der en fejlmelding der lyder således:

Deployer:Run
The Exception was ^java.lang.UnsatisfiedLinkError: assima.deployer.loader.Runner.RunNative (Ljava/lang/String;Ljava/lang./String;Z)V
The Exception Message was ^ assima.deployer.loader.Runner.RunNative (Ljava/lang/String;Ljava/lang/String;Z)V

Dette er sort snak for mig, men det tyder på at der et eller andet galt med java.  Java virker i øvrigt upåklageligt i alle andre sammenhænge på min Mac. Jeg bruger java version 8 update 25

Har nogen et bud på hvordan jeg kommer videre? Det er formentlig en eller anden indstilling i jasva der skal ændres??
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. oktober 2014 - 09:02 #1
Er der nogen forskel hvis du prøver på en anden Mac?
Avatar billede lailasteen Juniormester
29. oktober 2014 - 01:17 #2
Det ved jeg ikke, men der er ingen problemer  med en alm. PC, så jeg tror det er et generelt problem med Mac og dets sikkerhedssystem.