Avatar billede kjeldaage Novice
28. oktober 2014 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl 0xC00D2EE6

Når jeg vil kopiere en video fra en USB Harddisk, der er tilkoblet en Panasonic Blu-ray Disc Recorder DMR-BCT83 til en Medion NAS får jeg meldingen Fejl 0xC00D2EE6. Findes der en løsning på dette problem mon ?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. oktober 2014 - 11:00 #1
det er nok "In some cases, Microsoft is unable to resolve media license conflicts" - på dansk - den må ikke kopiere.
Avatar billede kjeldaage Novice
31. oktober 2014 - 19:00 #2
Det ser ud til, at formodningen fra claes57:  har ført til, at ingen andre har villet besvare spørgsmålet. Derfor vil jeg lige spørge: Er der nogle, der har erfaringer med Fejl 0xC00D2EE6 ?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2014 - 19:40 #3
Det er vist helt normalt at man ikke kan piratkopiere fra Blu-ray til andre diske. Og maskinen ved jo ikke, at din ekstra disk er i husstanden til eget brug. Så de blokerer. Lev med det. Måske kan du optage direkte til nas-enhed fremover.
Avatar billede kjeldaage Novice
31. oktober 2014 - 21:11 #4
Det ser ud til, at formodningen fra claes57:  har ført til, at ingen andre har villet besvare spørgsmålet. Derfor vil jeg lige spørge: Er der nogle andre end claes57, der har erfaringer med Fejl 0xC00D2EE6 ? (Det er en enkelt lykkedes mig at kopiere fra en USB-disk, der er sat til harddiskoptageren over til en anden USB-harddisk, der er sat til min computer, men kun denne ene gang (det var en DR udsendelse ved navn Gamle Danmark nr. 2))
Avatar billede kjeldaage Novice
27. november 2014 - 18:50 #5
Da der ikke er kommet løsninger på hvordan man kopierer fra en HD-optager tilkoblet USB-HD til en NAS (Fejl 0xC00D2EE6) lukker jeg ned her for spørgsmålet.