Avatar billede kennethv Nybegynder
28. oktober 2014 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor viser min form2 istedet for form1

Ok. Måske jeg har gjort et eller andet, men hvorfor hedder min form nu "form2" nå jeg lavet et nyt projekt?

Måske det ikke betyde rnoget, men hvordan får jeg det retur at der hedder Form1?
Avatar billede kgkg Nybegynder
28. oktober 2014 - 16:46 #1
Det er jo meget svært for os andre, som ikke sidder foran din skærm at se din kode. Og så bliver det lidt svært at hjælpe dig.

Men du kan jo bare ændre navnet på din Form, ved af ændre Name til Form1, hvis det er det du vil have den skal hedde. Men det er jo ikke et særligt sigende navn.
28. oktober 2014 - 23:33 #2
HEJ,

Prøv følgende:

Start din Delphi.  (XE2 // 7  eller XXX) what-ever.)

Start et NYT PROJEKT med EEN FORM. (Det er ligemeget om din form hedder FORM1 eller FORM27 eller hvad den nu hedder.

GÅ i NEW og opret en ny FORM .

Når du har trykket OK vil du se, at din NYE form HAR ET FORMNUMMER SOM ER EEN STØRRE END DEN FOREGÅENDE.

OG er dette tilfældetr har du (tilsyneladende) startet et nyt projekt ud fra en allerede eksisterende form.

Dette KAN være en forklaring- men ikke nødvendigvis den rigtige...

KR
Avatar billede kennethv Nybegynder
10. november 2015 - 12:16 #3
Lukketid.
Hvem vil have point?
Avatar billede kgkg Nybegynder
10. november 2015 - 15:35 #4
Behold dem bare selv.