Avatar billede petersen7913 Forsker
28. oktober 2014 - 19:20 Der er 1 løsning

Outlook Connector - fejl ved kopi af kontakter

Jeg har netop fået en Windowsmobil og den skal jo sættes op til at synkronisere med min Outlook.

På mobilen fungerer det fint med en outlook-account.

På PCen (2007) har jeg installeret Outlook Connector og oprettet min nye outlook-account. Jeg kan kopiere min kalender over på outlook-account, men når jeg forsøger at kopiere mine kontakter får jeg denne fejl:

'Messaging-brugerfladen har returneret en ukendtfejl. Hvis problemet fortsætter skal du genstarte Outlook'

Jeg har både lukket og åbnet Outlook og PCen men det hjælper ikke. Gode råd modtages med kyshånd!

Jeg har læst mig til, at hvis jeg eksporterer mine kontakter og manuelt importerer dem i den nye konto skal det gøres manuelt HVER gang ...

Hvis der er forslag til hvordan man kan synkroniere via et USBkabel modtager jeg også gerne det :)
Avatar billede petersen7913 Forsker
13. januar 2015 - 18:08 #1
Svar for at lukke