Avatar billede Marcus2650 Nybegynder
29. oktober 2014 - 18:53 Der er 2 kommentarer

Hvordan opretter man adgang til et Disabled network?

Jeg går på en efterskole hvor de slukker internetet. Er der en vej ind?

Macbook air 13 2014. OS X 10.10 Yosemite. Det er apple routere.
Avatar billede moddi100 Seniormester
29. oktober 2014 - 19:54 #1
Den simple og lovlige løsning er at benytte din smartphone som wifi-hotspot.

Du skal nok ikke ligefrem forvente svar, der fortæller dig hvordan du alligevel kommer ind på deres netværk, da det er i strid med ekspertens retningslinjer.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. oktober 2014 - 22:43 #2
Beklager, men om natten skal du sove..