Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2014 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes du om denne webbutik?

Jeg har brugt presta og lavet nogle få mods. Kan designet godkendes eller bør der laves nogle ændringer?

http://www.shoppingdeal.dk
29. oktober 2014 - 21:30 #1
Jo, designet synes jeg er udemærket, roligt, nemt at overse.  En kommentar til navigationen: det burde være nemmere at komme tilbage til hvor man var hvis man har klikket på mer information, såsom en tilbageknap.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2014 - 08:31 #2
Hej Christian, ja jeg må se at få lavet en mod på det script, det skulle åbne i en ny fane. Jeg syntes, det er bedre end, at skulle betale 3-4.000 kr. for, at en virksomhed bekræfter, at hjemmesiden har ip-adresse i Danmark osv. Det jeg bruger er jo Virkdatas cvr.dk. Jeg mener ikke folk skal tjene penge på, hvad man sagtens kan finde på offentlige sider, der er gratis.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2014 - 08:34 #3
Det eneste jeg er bange for, når jeg bruger cvr.dk, det er at folk mister interessen i at købe varer og bliver på cvr.dk.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2014 - 15:30 #4
Ikke meget gang i dette indlæg så jeg lukker det.