Avatar billede larskoch Nybegynder
30. oktober 2014 - 09:49 Der er 6 kommentarer

Logo

Hej

Er det muligt, at præge et EXCEL regneark med logo som så ikke bare kan fjernes ??
Og i så fald hvordan ?

Lars
Avatar billede anedi Ekspert
30. oktober 2014 - 09:52 #1
Man kan sætte et billede ind og låse det ved at beskytte arket (Gennemse -> Beskyt ark).
Avatar billede larskoch Nybegynder
30. oktober 2014 - 10:11 #2
Hej...

Prøvet at beskytte arket - men Logo/billede kan fortsat slettes
Avatar billede anedi Ekspert
30. oktober 2014 - 11:37 #3
Hvis du indsætter et billede i et regneark.
Så højreklik på billedet og vælg størrelse og egenskaber. Under egenskaber kan du vælge "Låst".
Så går du op i fanen gennemse og vælger "beskyt ark". Du kan vælge at benytte en adgangskode, hvis du ønsker.

Vh
Anedi
Avatar billede larskoch Nybegynder
30. oktober 2014 - 11:50 #4
Har forsøgt at sætte flueben i låst på billedet - men kan fjerne det alligevel................
Avatar billede anedi Ekspert
30. oktober 2014 - 12:34 #5
Efter du har sat flueben i Låst, skal du gå op i båndet der hedder Gennemse og vælge beskyt ark.

Prøv at se vedhæftede:
http://gupl.dk/715625/

Vh
Anedi
Avatar billede boro23 Forsker
30. oktober 2014 - 14:17 #6
En mulighed kan også være, at der er sat et flueben i "Rediger objekter" i dialogboxen "Beskyt ark" se billede. http://gupl.dk/715626/