Avatar billede ngunordic Juniormester
30. oktober 2014 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Sortering vha. makro/hvis-formel

Jeg har et excelark, hvor jeg gerne vil kunne sortere ud fra en dropdown-menu.

Jeg kan i denne dropdown vælge en tekniker og en virksomhed.

Så når jeg vælger en tekniker, skal den sortere, så kun de resultater kommer frem hvor han står ved. og det samme med virksomhed, uden jeg søger på teniker.

og tilsidst hvis jeg vælger begge, altså både tekniker og virksomhed, skal den sortere så den tekniker kommer frem de gange hvor han har været i den virksomhed
Avatar billede ngunordic Juniormester
30. oktober 2014 - 11:04 #1
har fundet ud af at bruge et kombinationsfelt, og så vil jeg indspille en makro for hver af disse muligheder - kan jeg også godt - men hvordan tilføjer jeg så makroen til hver af disse muligheder?
Avatar billede supertekst Ekspert
30. oktober 2014 - 13:29 #2
Hvis det har interesse så er du velkommen til at sende filen - så kan hjælpe. @-adresse under min profil.