Avatar billede henrik_40 Juniormester
30. oktober 2014 - 19:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

webapp.log. Mangler App_global.asax.dll

Hejsa
Jeg har fulgt denne vejledning i at lave log-filer i asp .net

http://www.codeproject.com/Articles/228879/Global-asax-in-ASP-NET

Det går fint på min lokale maskine, men når jeg uploader virker det ikke.

Han skriver noget med at Global.asax bliver har sin egen dll-fil, som skulle forefindes i bin-kataloget eller
c:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\Temporary ASP.NET Files\<appname>

Jeg har ikke kunne finde filen, som skulle hedde: App_global.asax.dll

Kan nogle hjælpe mig med at få lavet log iwebapp.log som beskrevet i linket?
Avatar billede henrik_40 Juniormester
30. oktober 2014 - 19:23 #1
Jeg har lavet en fil "manuelt":
string fileName = Server.MapPath("~/files/startlogfile.log");// LogFile();

som bliver gemt, den må således have fat i  global.asax

Men hvorfor den ikke gemmer den i  iwebapp.log, forstår jeg stadig ikke.
Avatar billede henrik_40 Juniormester
31. oktober 2014 - 10:19 #2
Problem solved. Det var min web.config, den var gal med ;)