Avatar billede Marver Nybegynder
30. oktober 2014 - 19:25 Der er 1 kommentar

Fejl når jeg skal installere usb wireless

Hejsa.

Jeg har lige ominstalleret mit Windows 7 og da jeg skal til at installere min d-link wireless 150 easy usb adapter siger den:

Der opstod en fejl (-5009 0x80040702) under installationen.

Kontroller at en evt tidligere installation er afsluttet og at alle programmer er lukket.

Skal siges da jeg lige har ominstalleret så har jeg jo ikke prøvet at installere den.

Men den sad i da jeg installerede normale drivers kan Windows have prøvet at installere noget selv som linen give den fejl?

Har kigget under tilføj/fjern og der er heller ille noget
Avatar billede sonalias Seniormester
31. oktober 2014 - 09:47 #1
Find den i enhedshåndtering og højreklik og slet enheden, sørg for at du selv installerer en driver og ikke får Windows standard driver.