Avatar billede hinkesten Praktikant
31. oktober 2014 - 09:46 Der er 3 kommentarer

Visio Swimlane Ramme

Hej

Jeg har problemer med at ændre mine "kanter" på swimlanes i Visio.

Istedet for at have ca 1px sort kant rundt om swimlanes, vil jeg gerne lave disse stiplet, men jeg kan ikke fjerne den gamle sorte kant? Den sætter bare en stiplet linie oveni?

Kan I hjælpe? Tak!
Avatar billede hinkesten Praktikant
31. oktober 2014 - 12:30 #1
Slet ingen der kan hjælpe med denne?
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
14. december 2014 - 05:27 #2
Jo da! (Jeg er bare ikke på så tit)

Jeg skal bede dig skrive hvilken version af visio du anvender, og om det er DK eller UK.

Kim
Avatar billede Den Store Stygge ;0) Seniormester
14. december 2014 - 05:30 #3
HVIS du da ikke har løst det / givet fortabt for længe siden :0)
...