Avatar billede MadsHaupt Juniormester
31. oktober 2014 - 13:30 Der er 5 kommentarer

Feedback knap i Google Chrome til Windows

Er der nogen der ved hvor der er en feedback knap i Google Chrome til Windows?
Avatar billede sonalias Seniormester
31. oktober 2014 - 14:45 #1
"Help" -> "Report an issue"
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
31. oktober 2014 - 15:56 #2
sonalias, tak for hjælpen, men kan jeg ikke lige få den på dansk (En ikke derekte oversættelse)?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
31. oktober 2014 - 16:17 #3
Under "Hjælp" -> "Rapporter et problem" kan man jo kun rapporter om fejl, det jeg ønsker er at give dem en ide til Google Chrome.

Kan det lad sig gøre?
Avatar billede sonalias Seniormester
03. november 2014 - 13:13 #4
Bare skriv "IDEA: XXX" Så skal de nok kigge på det hvis de lyster, men du skal ikke forvente den store feedback, kan det evt tænkes din idé findes som plugin?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. november 2014 - 08:12 #5
Min ide var en mulighed for tastaturgenveje så man for eksempel kunne nøges med at skrive en forkortelse og så skriver Chrome hele ordet eller sætningen.

Jeg har kigget, der var ingen udvidelser der kunne dette, så jeg laver min egen udvidelse.

Hvis der er nogen der vil have point, så skriv et svar så får i point.
Skriv venligst hvis i ikke vil have point.