Avatar billede Andemand24 Nybegynder
31. oktober 2014 - 16:54 Der er 3 kommentarer

Vigtigt kan andre se hvad man har søgt på

Hej jeg håber på hurtigt svar. Hvis man på sin iphone har søgt på noget over safari vis wifi og slettet historik og cookies kan andre så alligevel ringe ind til teleselskabet eller andet og se det
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2014 - 17:01 #1
du sletter kun data lokalt - dvs apple ved det, din søgemaskine (google?) ved det, din internetudbyder ved det. Men ingen af dem er interesserede i at dele disse oplysninger med andre - bliver du sigtet for noget kriminelt, så kan internetudbyder dog blive pålagt at dele data med politiet.
Avatar billede Andemand24 Nybegynder
31. oktober 2014 - 17:14 #2
Men kan man logge ind og se det
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2014 - 18:11 #3
nix - alm dødelige (os andre) har ikke adgang.
Man kan dog stjæle din mobil, og med specialsoftware se hvad der er slettet og endnu ikke overskrevet. Så hvis du er extremt uheldig, og tyven meget interesseret, så kan de se noget fra de seneste dage.

Der er ingen, der bare kan logge ind og se noget, som du ikke selv kan se på din konto.