Avatar billede barth Professor
01. november 2014 - 08:54 Der er 1 løsning

Låst Outlook på iMac

Jeg har fået et forfærdelig problem jeg virkelig håber på hjælp til.
Jeg kører Outlook 2011 på min Apple iMac. (Og også på min Windows) og det fungerer fint.
Men nu har jeg fået en mail med en slags "opdateret invitation" for noget vi har købt, og det har fuldstændig låst min Outlook.
Cursoren står på mailen, og jeg kan ikke slette den og jeg kan ikke flytte den. Jeg kan intet gøre.
Når jeg lukker Outlook ned ved at højre klikke på ikonet, og starter op igen havner cursoren igen på den forbandede mail.
Jeg har prøvet at opdatere min iMac, men intet hjælper.

Hjælp..........
Avatar billede barth Professor
31. december 2014 - 09:33 #1
Jeg lukker spørgsmålet da jeg ikke har fået svar. Jeg har løst problemet ved at geninstallere.