Avatar billede ptheill Nybegynder
01. november 2014 - 09:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Funktionen Hjælp

Hvorfor er funktionen hjælp lige pludselig så underlig på min computer: Excel 2007 (Windows 7 Profesional)?

Når jeg trykker mig ind på hjælp, kan jeg ikke engang se formlen 'RENTE', som jeg har brugt 100 gange.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
01. november 2014 - 10:06 #1
Hvad mener du med funktionen hjælp?

Der er ingen funktion der hedder HJÆLP. Der er et værktøj der hedder Excel Hjælp (tryk F1) og der er en funktion der hedder RENTE. Hvis du åbner "Indsæt funktion" dialogboksen, går til RENTE og trykker på "Hjælp til denne funktion" får du alle nødvendige oplysninger.

Men det er måske noget helt andet du mener?
Avatar billede ptheill Nybegynder
15. januar 2015 - 06:46 #2
Jeg har fundet RENTE ad omveje.