Avatar billede pandamaria Nybegynder
01. november 2014 - 14:19 Der er 1 kommentar

Word sagde fejl og derefter er alt jeg har skrevet væk

Hej derude

Sidder og skriver opgave, hvor jeg har åbnet et dokument som er gemt i en bestemt mappe. Jeg skriver derefter i dokumentet i ca. 1 time, hvorefter word pludselig slår fejl og fryser til i et par sekunder. Jeg kan ikke huske hvad der præcis stod i boksen som pludselig kom frem. Derefter lukker word ned og jeg kan ikke finde det jeg har skrevet.

Der er ingen filer i gendannelsen mappen. Word plejer jo at gemme automatisk hvis der sker noget, fx hvis computeren crasher, og derefter kan man trykke på den fil som word har gemt automatisk, men nej der er intet af det.

Går jeg til mappen hvor mit dokument er gemt, er det jeg sidst har skrevet ikke gemt. I filen er der kun det jeg ikke har skrevet i dag.

Kan man gøre noget?
Avatar billede finb Ekspert
02. november 2014 - 12:58 #1
Søg på "retrieve"