Avatar billede khi4l Nybegynder
02. november 2014 - 01:25 Der er 5 kommentarer

CS6 - Adobe installaions problem

Hej folkens

Jeg fabriksinstallerede min Macbook Air i sidste uge og i dag prøvede jeg at geninstallere CS6 som jeg har hentet herfra.

Men nu siger den følgende som jeg har taget et screenshot af:

Screenshot:http://www.billedeupload.dk/?v=lNzXa.png

Har I nogen idé om hvad der er problemet? Jeg er helt væk og kan ikke finde så meget på google

Tak på forhånd forlkens
Avatar billede prodic Mester
03. november 2014 - 23:02 #1
Screenshotet kan desværre ikke vises.
Kan du uploade et alternativ sted og/eller beskrive den konkrete fejlbesked?
Avatar billede khi4l Nybegynder
03. november 2014 - 23:29 #2
Tak for svaret, Kan du se det nu?  http://i.imgur.com/WyrpPtV.png
Avatar billede prodic Mester
04. november 2014 - 08:44 #3
Så kan det ses.

Ud over det åbenlyse gæt - at du forsøger installationen på et externt drev(eller lign.), så har jeg ikke nogle konkrete gæt.

Heldigvis yder Adobe telefonisk support på installationsproblemer, så dem kan du forsøge at kontakte.

Evt. kan du tjekke evt. kompabilitetsproblemer med CS6 vs. din version af OSX.
Avatar billede khi4l Nybegynder
04. november 2014 - 09:54 #4
Det er fordi jeg tror jeg har slettet en harddisk eller lign, og det er der Adobe programmerne installeres.
Avatar billede prodic Mester
04. november 2014 - 10:09 #5
Så burde du kunne ændre installationsstien eller lign.
Alternativt installere det på systemdisken.