Avatar billede squazz Novice
03. november 2014 - 08:00 Der er 1 løsning

CSS: Dynamisk horisontal menu som fylder hele bredden (som tables gør det)

Jeg sidder i øjeblikket og bøvler med noget der burde være utroligt nemt. Jeg har en menu som jeg ønsker at have centreret horisontalt, samtidig med at menupunkterne dynamisk skal blive større eller mindre for at fylde hele bredden.

Min umiddelbare fremgangsmåde, er den samme som er beskrevet her på StackOverflow: http://stackoverflow.com/questions/5082067/css-dynamic-horizontal-navigation-menu-to-fill-up-specific-width-table-behavior

Men selvom jeg har sat display til at være henholdsvis table, table-row & table-cell, så vil koden ikke virke :/ Jeg har endt ud med at sætte en fast padding på menupunkterne for at de ikke "kollapser" og står klods op og ned af hinanden.

Sitet jeg har problemer på er: beta.Musalaha.org (Så har I også mulighed for at se CSS som den er nu).

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig videre, stil gerne præciserende spørgsmål.
Avatar billede squazz Novice
01. februar 2015 - 00:17 #1
Lukker grundet manglende svar