Avatar billede hans01 Nybegynder
05. november 2014 - 06:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lidt problemer med iphone optimering

jeg er ret ny i smart phone optimering, jeg har dog prøvet at få det til at spille. på min side www.psykoterapeut-kbh.dk har jeg optimeret for ipad og smart phone. Hvis jeg trækker i browser vinduet så går tilpasses indholdet som planlagt. Jeg testede det med en smart phone og her skete ikke en dyt, som om formatet ikke blev læst. Er der nogen der kan hjælpe.. eller er det mig der gør noget forkert?
Avatar billede BedreHusogHave Nybegynder
05. november 2014 - 10:38 #1
Hej Hans01

Tror det vil hjælpe hvis du bruger "float: left;" i dine div tags.

Ellers tag også lige et kig på denne simple forklaring jeg også skal bruge :)
http://www.w3schools.com/css/css3_multiple_columns.asp

De bedsye hilsner
Christian
Avatar billede hans01 Nybegynder
05. november 2014 - 11:45 #2
Hej Christian, det prøver jeg straks..
Avatar billede hans01 Nybegynder
05. november 2014 - 11:53 #3
ingen forskel på smartphonen, den minimerer bare siden.. er sgu lidt i vildrede..
Avatar billede hans01 Nybegynder
13. november 2014 - 06:44 #4
lukker sp.