Avatar billede bejle Juniormester
05. november 2014 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BSOD på min HP pavilion dv6

Hej. Er her en der kan hjælpe mig med dette problem?
Min HP Pavilion dv6 - viser BSOD når jeg efter lidt tid har været på nettet via IEexplorer 11. Der er fejl i igdpmd64.s​ys
Jeg har forsøgt at afinstallere Windows Update KB2670838 uden held !!!

Mvh Kim
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
12. november 2014 - 12:32 #1
Hej Kim

Bare lige for at være sikker: lykkedes det at fjerne opdateringen?

Hvis computeren har gennemført en Windows Update, så kan opdateringen være kommet med igen. Du skal ind på din computer, afinstallere opdateringen og skjule den i windows update (så den ikke kommer med igen).

Jeg antager at du ikke oplever problemet, hvis du bruger en anden browser. Er det korrekt?

Samtidigt virker det til at være en god ide at geninstallere computerens grafik-drivere.

Prøv evt. at se på:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_update/kb2670838-installation-and-igdpmd64sys-blue-screen/e8f13e0f-7ea0-4d10-b1b5-71c084110473

og:
http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Lockups-Freezes-Hangs/HP-Pavilion-dv6-6180eg-Bluescreen/td-p/1043263/page/3

Jeg ved godt de to links er af ældre dato, men de beskriver samme problem.
Avatar billede bejle Juniormester
03. februar 2015 - 09:25 #2
Jeg har fulgt dit link og disablet et af grafik kortene.
Det har hjulpet på problemet.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
04. februar 2015 - 13:40 #3
Super. Godt du fik de løst.