Avatar billede clausito Seniormester
06. november 2014 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vil kun accepterer trådløst netværk der var på først

Mærkeligt. Bærbar asus eee pc 1000he vil kun gå på det trådløse netværk den fra starten blev sat op til. Har andet netværk i huset men her sker der intet.
PC finder alle netværk i området, men spørger kun efter sikkerhedsnøgle når man vil tilslutte det oprindelige.
Prøver man andet fårman ikke engang mulighed for at angive sikkerhedsnøgle, men bare fejlmeddelse om at netværk kunne ikke findes

Samme ude i byen. Finder netværk men man får ikke mulighed for at angive sikkerhedsnøgle - ser kun fejlmeddelelse.

Kun det oprindelige wireless kan bruges. Har opdateret driver

Lidt rodet forklaret. Kan se alle netværk men giver ikke mulighed for at skrive sikkerhedsnøglen - viser kun at netværket ikke kan kontaktes
Avatar billede clausito Seniormester
08. november 2014 - 14:18 #1
Desværre ingen svar?

Wireless Zero Configuration er et hjælpeprogram , en del af Microsoft Windows-operativsystemet , der giver Windows til at opdage og automatisk at oprette forbindelse til dine foretrukne netværk, når inden for rækkevidde. Dette giver dig mulighed for automatisk at oprette forbindelse til dit hjemmenetværk , hver gang du tænder for computeren , uden at skulle manuelt at vælge dit hjemmenetværk og du indtaste sikkerhedsnøglen .

Desværre ingen svar? Måske er løsningen her. Men nu mangler jeg
netzcw.inf
Er helt klar over re-installion af XP /opgradering til win7 er bedst, men jeg prøver denne vej.

Ser ud til "den" mangler Zero configuration... der giver mulighed for automatisk cennection

Åbn Windows "Start " menuen og åbne "Control Panel". Vælg " Udseende og personlige indstillinger " > " Mappeindstillinger ".

Vælg "Vis" > "Advanced ". Vælg "Vis skjulte filer, mapper og drev" og klik på " OK".

Åbn Kontrolpanel gang mere, men denne gang navigere til "Netværks-og delingscenter ". Vælg " Administrer netværksforbindelser ".

Højreklik på " Local Area Connection " og vælg " Egenskaber". Vælg "Internet Protocol ( TCP /IP) "> " Install "> "Service" og klik på " Tilføj".

Vælg muligheden for allerede at have disken. En fil browser åbnes. Find "C: \\ Windows \\ inf " og vælg " netzcw.inf ", og klik på "Åbn ". Vælg "Microsoft ", som producenten , når du bliver spurgt, skal du vælge "Wireless Zero Configuration" og klik på " OK".
Avatar billede clausito Seniormester
17. november 2014 - 21:15 #2
Lukker