Avatar billede louiselahn Nybegynder
07. november 2014 - 13:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Silent printing i Google Chrome

Hej alle
Jeg leder efter en udvidelse eller en metode til at kunne printe direkte fra chrome uden at skulle godkende eller vælge printer først. Jeg vil gerne helt slippe for printerbilledet og bare gå igang :-)

Jeg har forsøgt med  --kiosk --kiosk-printing metoden men den virker ikke og jeg ønsker ikke at bruge en beta version af Chrome hvis jeg kan undgå det.

Nogen forslag til hvad man kan gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2014 - 17:22 #1
https://getfireshot.com/api.php
Jeg har den så som alm udvidelse, hvor jeg klikker på 'gem som' og kører den ned som pdf eller jpg - men med api kan du jo gøre det skjult.
Avatar billede louiselahn Nybegynder
10. november 2014 - 09:07 #2
Tak for svaret - jeg afprøver det og vender tilbage :-)
Avatar billede louiselahn Nybegynder
10. november 2014 - 11:16 #3
Okay, jeg får brug for lidt mere hjælp. Jeg har installeret plugin'en fireshot. Skal jeg installere api'et også - er det nødvendigt?

Hvordan indstiller jeg den så til silent printing?

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2014 - 11:36 #4
"embed web page capturing functions into your website"
det virker skjult kun på dine egne websider, hvor du har lagt koden jf link ind.
Der er ikke en generel løsning til at printe alt fra internet - det kan være, at pro-versionen kan det - det må du selv undersøge.
Avatar billede louiselahn Nybegynder
10. november 2014 - 11:50 #5
Hej igen
Det er ikke kun mine egne websider der ønskes printet direkte.

Pro-versionen er ikke en mulighed, da jeg skal anbefale andre en måde at gøre det på også, og jeg tror ikke de er interesserede i at betale.

Er der mon en anden metode, der kan bruges?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2014 - 12:03 #6
Der er jeg blank.
Avatar billede louiselahn Nybegynder
12. december 2014 - 12:01 #7
Øv, jeg fik aldrig læst mit problem.
Men tak Claes, for din hjælp!
Avatar billede louiselahn Nybegynder
12. december 2014 - 12:02 #8
Vi lukker og slukker