Avatar billede MC1 Praktikant
08. november 2014 - 13:46 Der er 3 kommentarer

Kan ikke lave @ £ $ [ ] og andre tegn på word

Hej,
Når jeg prøver på at lave snabel a eller andre tegn (fx dem i overskriften) ved at bruge ctrl+alt virker det ikke for mig i word, excel, one note og diverse andre office programmer.

Det virker helt fint når jeg fx gør det på andre programmer.

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2014 - 14:09 #1
Det er AltGr + tast for symbol til højre på tast.
09. november 2014 - 11:20 #2
Avatar billede MC1 Praktikant
16. november 2014 - 01:14 #3
Yes  ved  godt alt gr virker men er der ikke en anden måde så  jeg kan beuge ctrl+alt igen?

Karise Larry: på mine tidligere spørgsmål har de enten sagt at jeg skal beholde pointene selv eller de svarede mig ikke da jeg bedte dem om at kommenterer som svar, så jeg ku give dem point:) men skal nok lukke dem nu.