Avatar billede vinduespudseren Praktikant
08. november 2014 - 14:27 Der er 3 kommentarer

Oplag til flyers for vinduespuder i Roskilde

Hej Jeg søger en grafiker eller lignede til og lave et oplæg af flyer og visit kort. Flyers skal laves til et vinduespudser firma på Sjælland. Har selv logo osv, det vigtigeste er bare at det bliver lavet i de rigtige filer osv så man let kan sende det til tryk.

Kontakt mig gerne for yderligere oplysninger. Kan i anbefale nogle som er dygtige høre vi også gerne fra jer. Vores hjemmeside er www.as-polering.dk der kan i læse lidt mere om os og finde de forskellige oplysninger

Mvh
Sami
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2014 - 15:23 #1
Hej Sami

Jeg har selv lavet sådan tidligere, men beskæftiger mig pt. mest med design & opsætning af hjemmesider, men her ser det ud til I har havd I skal bruge (pæn og nydelig side, god arbejde).

Jeg vil dog henvise til at tage en snak med David fra Furland & Co
http://furland.dk

Han er rigtig dygtig til reklamer, plakater og tryk af diverse art.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
09. november 2014 - 18:16 #2
Tre forslag til visitkort. Adressen kan skiftes ud med Roskilde-adressen.
http://finnrasmus.dk/visitkort85x55mm.pdf
Avatar billede conrado Nybegynder
30. november 2014 - 20:44 #3
hej Sami ,
  har du faet din opgave lavet eller ikke endnu ?
hvis ikke , jeg kan lave et godt opslag til dig , jeg er grafik designer.
vh
Mustapha