Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
10. november 2014 - 23:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pc genstarter efter installation af nyt grafikkort

Hejsa

Jeg har installeret et nyt grafikkort (Geforce GTX970 gaming 4G)
Efterfølgende genstarter computeren hele tiden når den når til biosskærmen.

Hvis jeg sætter skærm til onboard grafik og starter kommer der 4 bib 1 og 3 hurtige efter hinanden.

Er det en hardwarefejl ?

Der sidder følgende hardware i computeren

Gigabite bundkort
SSD disk
8gb ram
700 watt strøm
Avatar billede Fandeme Nybegynder
11. november 2014 - 11:35 #1
1 lang og 3 kort er en hardwarefejl
Avatar billede Fandeme Nybegynder
11. november 2014 - 11:36 #2
Graphic card error 1 long beep and 3 short beep
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
11. november 2014 - 14:21 #3
Jeg har fundet ud af at computeren genstarter når den skal boote windows fra den nye SSD disk.

Booter jeg fra en af de gamle harddiske, starter den som den skal.
????
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
11. november 2014 - 15:26 #4
Jeg har fundet ud af at computeren genstarter når den skal boote windows fra den nye SSD disk. når skærm er tilsluttet det nye grafikkort.

Booter jeg fra en af de gamle harddiske,med det nye grafikkort  starter den som den skal.

Tager jeg det nye grafikkort af og køre onboard grafik, kan computeren godt starte op med den SSD disken.

HJÆLP
Avatar billede Jimmi_andersen Nybegynder
24. januar 2015 - 00:24 #5
Afsluttet