Avatar billede perlykke Nybegynder
11. november 2014 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Download fra oppetarkiv.se

Jeg har fundet et par programmer på oppetarkiv.se, som jeg gerne vil se. Det er ikke muligt at streame fra Danmark, men jeg skal til Sverige i den kommende weekend og vil grusomt gerne downloade programmerne til min MacBook. Er det muligt at finde et program, der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2014 - 12:26 #1
kan du ikke Chrome + Hola skifte til sverige, og så streame?
Avatar billede perlykke Nybegynder
11. november 2014 - 12:33 #2
Det forstår jeg simpelthen ikke, kan du lave en version for dummies? :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. november 2014 - 12:46 #3
Browseren Google Chrome (jeg ved ikke, om den findes til Mac) kan have en udvidelse installeret. Med udvidelsen hola kan man køre, så internettet tror, man sidder i et andet land. Man tilgår først den side, man vil se. Hvis der er landebegrænsning, så kan man i hola skifte til anden land, og så tror siden men vil se, at det er ok.
Avatar billede perlykke Nybegynder
11. november 2014 - 12:53 #4
Tak! Det er nu afprøvet og virker desværre ikke.