Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 08:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

reklamer i gmail

Min gmail har ændret sig for et par dage siden.

Hver gang jeg åbner den, står der 2 reklamer (de samme 2)øverst. De slettes ved at trykke på et kryds ude til højre under tidspunkt for indgående mails.

Er der nogen der ved, hvordan man slipper for dem?
Avatar billede madklub Guru
12. november 2014 - 11:27 #1
Hent https://getadblock.com/

Den har blokeret mere end 50.000 reklamer for mig...
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 12:17 #2
Hej

Jeg ved ikke om vi misforstår hinanden. Det jeg taler om, er mails, der ligger på de øverste 2 linier i min mailbakke.

Mit gæt er, at det har noget med opsætning af gmail at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2014 - 12:27 #3
Du skriver da, at det er 2 reklamer, hvordan kan det så være mails?
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 13:16 #4
Ved det ikke, men jeg beskrev også fra start, at det kom i indbakke for mails.

Synes du, jeg skal kalde dem reklamemails?
Avatar billede madklub Guru
12. november 2014 - 14:52 #5
Det hedder spam.
Adblock kan ikke fjerne spam.
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 15:27 #6
Vi snakker forbi hinanden. Google er begyndt at tillade reklamer på en ny måde..............
Avatar billede madklub Guru
12. november 2014 - 15:36 #7
Ovre til højre er der et tandhjul.
Der kommer et punkt der hedder Konfigurer indbakke.
Der kan du fjerne promoveringer.

Jeg har ikke de dér faner. Måske er det fordi jeg har slået samtale visning fra...
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 15:38 #8
Jeg tror jeg har fundet løsningen.

Tak for forsøgene på hjælp.
Avatar billede madklub Guru
12. november 2014 - 15:42 #9
Hvad var løsningen ?
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 15:45 #10
Jeg klikker på et udråbstegn ved den enkelte reklame og fravælger dem enkeltvis.
Avatar billede langoe Mester
12. november 2014 - 15:47 #11
Jeg ønsker ikke at fjerne alle promoveringer, men desuden vil de så også komme under Primære, som jeg forstår det.
Avatar billede Senior Praktikant
11. januar 2020 - 09:12 #12
Langoe: Løsningen med at klikke på udråbstegnet = rapporter spam - er den bedste, men den er der bare ikke på alle annonce mails!
Avatar billede Senior Praktikant
14. januar 2020 - 08:50 #13
Nu har jeg i flere dage praktiseret under 'Promoveringer' at trykke på udråbstegnet, hvorefter der spørges 'Hvorfor denne annonce'? Jeg trykker på linket og får mulighed for at blokere denne annonce. MEN - det virker bare ikke - jeg har fået flere af de samme annoncer igen! Hvorfor virker blokeringen ikke?