Avatar billede karstenjunior Nybegynder
14. november 2014 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

word 2013

Jeg har lige installeret ovenstående på min kones laptop.
Programmet fungerede ok lige indtil laptoppen blev opdateret for 3 dage siden.
1. alle værktøjslinier blev forstørret uden at jeg kunne ændre dette.
2. efter at have lukket programmet og åbner det igen - kommer der en meddelelse om at der er sket en fejl, så det ikke kan åbnes.
Jeg har genindstalleret programmet, men dette har ikke hjulpet
jeg har forsøgt at foretage en systemgenoprettelse, men det kan ikke lade sig gøre.
Jeg har talt med Microsoft, der oplyser at der er sket en tekn- isk fejl, som de kan ordne hvis jeg vil betale for det.
Er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg ikke skal betale MS 700 kr.
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
15. november 2014 - 16:25 #1
Jeg har selv fundet en løsning
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
30. november 2014 - 09:18 #2
er løst
Avatar billede MADOlsen Forsker
15. december 2014 - 08:25 #3
Hvad var løsningen?