Avatar billede coh Nybegynder
14. november 2014 - 15:02 Der er 3 kommentarer

Animation gemmes ikke i Windows Movie Maker

Hej,

Jeg har klippet en film i Windows Live Movie Maker (2011 version). Mellem klippene har jeg indsat overgange (via fanen 'Animationer'), som afspilles fint i selve programmet. Når jeg så gemmer filmen, forsvinder animationerne. I hvert fald på billedesiden - på lydsiden figurerer overgangene stadig.

Jeg gemmer filmen ved at trykke 'Gem film' - 'Til computer', hvor jeg så kun kan vælge filtypen Window Media videofilm(*.wmv).

Har nogen mon et bud på, hvordan problemet løses?

VH. Charlotte
Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. november 2014 - 14:57 #1
Haft samme problem, min løsning var, afinstallere live movie maker, og hent movie maker ver. 6.
Mit problem blev løst, og den gemmer korrekt, også andre formater.
Jeg har ver 6 64bit, og kan sende den via mail, fylder ca 11,5 mb.
Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. november 2014 - 14:59 #2
Avatar billede kemi66 Nybegynder
22. februar 2015 - 14:42 #3