Avatar billede Blitzher Nybegynder
15. november 2014 - 04:47 Der er 2 kommentarer

"guld" batteri til Iphone

hej med jer.
er der nogen der kender til det der "guld" batteri til iphone, hvor strøm tiden skulle være længere..
har en bekendt som har fået installeret det i sin nye Iphone 5s, men tlf'en kunne herefter ikke tænders helt og der var ingen strøm på batteriet. personen som installerede det mener at der er gået en sikring i tlf'en, men kan ikke lave det.
nu har jeg selv her til aften prøvet at google det, men kommer ikke frem til noget konstruktivt. har fundet en dansk side der sælger det, ellers kan det købes på eBay og amazon. der er desuden film på youtube som viser at batteriet er fusk - at det er gamle batterier der er beklædt med guld. hvor troværdig er er dette? vil gerne høre om erfaringer og andet viden om det?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2014 - 10:45 #1
Brug en ekstern og pil ikke ved iDims hvis den i øvrigt virker. Fx http://www.iphonegadget.dk/dk/innergie-batteri-bank-3000-mah-apple-universal-hvid-6653.html
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. november 2014 - 11:28 #2
Du burde nok lige kigge lidt på denne liste:

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Blitzher