Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2014 - 08:46 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere updateringer fra microsoft

der er 12 updates men for fejlmelding hver gang jeg prøver
nogetmed 8000FFFF
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2014 - 08:55 #1
Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2014 - 17:16 #2
Skal man betale 200kr. for programmet?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2014 - 17:25 #3
Nej
Men skriv lige hvilket program
Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2014 - 18:22 #4
registry reiver,
først ville de ha 199 dkr og så sa jag nej men så kom tilbud 99 dkr så betalte jeg det og har nu brugt den 2 ganga men kan stadigvæk ikke installere WinUppdate´s
Avatar billede oppes Seniormester
15. november 2014 - 18:23 #5
reviver - skulle jeg skrive
15. november 2014 - 22:08 #6
registry reiver  !!!

NEJ NEJ NEJ ---det skal du IKKE bruge ... ud med det !!!
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 02:28 #7
ok der står at man kan få pengene tilbge så ud med det
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 02:30 #8
Hvad skal jeg så gøre? har prøvet lidt af hver som treamenice har kommet med , men lige lidt har det hjulpet
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 08:02 #9
var ikke hjemme i går derfor svarede jeg ikke

http://www.microsoft.com/genuine/validate/

husk også at URET i systemtray skal stå rigtigt - har sikkert ikke noget med det her at gøre men udeluk det

http://support2.microsoft.com/gp/windows-update-issues

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 13:38 #10
Prøv at nulstil opdate, genstart computeren efter du har kørt fix-it. Hvilke sikkerhedsprogram har du.Har du prøvet at deaktivere det.
http://support2.microsoft.com/kb/971058/da
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 14:27 #11
Jeg har Bulquard nu skal jeg prøve har lige kørt dyby scanning og fik følgende.:
nsF25D.tmp- oprindelig placerig D:users\sv\Appdata\Local
Temp\nsID916.temp\    Wed 12 Nov 2014 13:10
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 14:35 #12
har du prøvet med det her

højre klik computer på skrivebord-administrer-tjenester-
fin den der hedder windows update

stoåp den og start den igen
men det kan også være dit virus program der laver ravage
skal måske afinstalleres og renses med ccleaner og lægges ind igen - ?????? udeluk det

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 15:08 #13
jeg kør Windows validering der står win validering i gang det kan tage et par minutter. Naviger ikke væk fra denne side. Og nu har den grønne cirkel køret rundt på skærmen mindst 20 minutter og fortsætter. Hvor længe skal man vente?
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 15:39 #14
validering i gang stadivæk
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2014 - 21:53 #15
Ingenting hjælper har prøvet alt .

Og nu så jeg lige på C:drev , der har jeg win 8,1 - prøvede installere update men fik : fejl 80070490 .
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2014 - 07:57 #16
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/windows-update-error-80070490#1TC=windows-7

du kunne måske gendanne din windows fra et imgae fra et tidspunkt hvor den virkede ?????

http://www.youtube.com/watch?v=vTWX5sSCHoI

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
17. november 2014 - 14:25 #17
kan ikke køre win 7 , den vil ikke , siger at der magleropdateringer
Avatar billede oppes Seniormester
17. november 2014 - 14:27 #18
altså når jeg skal reperere win 7 den er original Cd frs Medion , og var med når jeg købte komputeren.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2014 - 16:20 #19
denne her kan MÅSKE
tweaking.com

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

du kan slå det far du ikke vil bruge men som du ser er update med i den ok

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
19. november 2014 - 01:00 #20
Problemhændelsesnavn:    CbsPackageServicingFailure2
Stack Version:    6.1.7601.17592
Package:    Package_for_KB3006226
Version:    6.1.1.4
Architecture:    x86
Culture:    unknown
Status:    8e5e0408
Failure Source:    Resolve
Start State:    Resolved
Target State:    Staged
Client Id:    WindowsUpdateAgent
OS-version:    6.1.7601.2.1.0.768.3
Landestandard-id:    1030

Filer, der hjælper med at beskrive problemet
CbsPersist_20141115200644.cab
CbsPersist_20141115214029.cab
CbsPersist_20141116002121.cab
CbsPersist_20141116021032.cab
CbsPersist_20141116070003.cab
CBS.log
Sessions.xml
poqexec.log
setupapi.dev.log

Vis en midlertidig kopi af disse filer
Advarsel:Hvis en virus eller anden sikkerhedstrussel er skyld i problemet, kan computeren tage skade, hvis du åbner en kopi af filerne.

Ekstra oplysninger om problemet
Bucket-id:    523267227
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2014 - 08:01 #21
https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/cf5a876a-cb86-46c3-bf69-9daccff61089/cbspackageservicingfailure2?forum=w7itproinstall

er det ikke der du har prøvet men det kan jo være at den virker nu ????

laver den blue screen raport kan du hente denne her fra nirsoft og nærlæse i den hvad det skyldes

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

et stykke nede denne her

Download BlueScreenView (in Zip file)

udpak den til skrivebordet og kald mappen f.eks 1 og læd den derind
hent dansk sprog og udpak den samme sted
http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

højre klik på den fejl i nederste rude og via google skulle man så kunne finde løsningen men ikke altid

http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/windows-update-error-800f081f

kunne du ikke fjerne den  KB3006226 enten i kontrolpanel udvidet eller bruge ccleaner

m.v.h
Avatar billede henrikclausen Novice
19. november 2014 - 11:46 #22
Kind af et problem jeg havde problemer med, tak, der virkelig ryddet ting op for mig.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2014 - 12:46 #23
har du løst fejlen ????
Avatar billede oppes Seniormester
19. november 2014 - 16:03 #24
Nej, allt hvad jeg har prøvet har ikke hjulpet.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2014 - 17:04 #25
hvis denne her ikke kan skal du geninstallere dit windows

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.ht

fik du prøvet den
man skal altid skrive hvad man har prøvet

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
20. november 2014 - 22:13 #26
har programmet reimage repair - den hjælper ikke.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2014 - 10:43 #27
prøv nu med tweaking.com

kan den ikke er det en geninstalering ok

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2014 - 11:04 #28
Det går ikke - magler en - daMSVBM60.DLL
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2014 - 11:52 #29
Hov hvad var det du skrev
Hvad hører den til
Det kunne være derfor din Windows udateret ikke virker
Det er gætteri
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2014 - 12:36 #30
du skal ikke hente noget på denne side men her forklares hvad der kan ske eller hvordan man løser fejlen

http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/msvbvm60-dll-not-found-missing-error.htm

en af måderne er at bruge ccleaner til at rense din maskine for brudte og dårlige links med kunne være en lille bug i din registreringseditor  (regedit)

så let kan det være men måske ikke

der findes metoder til at hente sådanne dll filer på og lægge ind i windows\system32 men man SKAL være meget sikker på de dll filer ellers kan de rigtig lave rod

m.v.h
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2014 - 19:05 #31
det kom freem når jeg prøvede at installere tveaking.com
Avatar billede oppes Seniormester
21. november 2014 - 22:59 #32
så lykkedes det til sidst jeg fik den dll fil og så kunne jeg gøre tveaking.com og så jernede det alle updates der står mislykket ca. 100 st. efter mange førsøg og så installerede  alle 13 updates . Huh ha.
Så 1000 tak for hjælpen .
venter svar så vi kan afslutte dette sprgsml.
endnu en gang til alle der har varet med og brugt tid på det.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2014 - 11:11 #33
systemet med at hente dll fil og lægge i Windows system 32 stammer fra ældre spil der ofte manglede en speciel dll fil
den hentede man så og lagde ind

jeg lægger et svar ok
Avatar billede oppes Seniormester
22. november 2014 - 15:21 #34
Jeg venter til imorgen , hvis nogen nanden gør krav om pointerne.
Avatar billede oppes Seniormester
22. november 2014 - 15:23 #35
til karise_larry : vhorfor mener du at ud med det:
hvad så med reimage repair ?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2014 - 15:54 #36
Du har løst problemet så du fjerner alt du ikke skal bruge mere også de programmer der vil have penge fra dig
Ok