Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. november 2014 - 11:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overfør mailboks fra Windows Mail til Windows Live Mail

Hej Eksperter.

Er der nogen nem mulighed for at overføre en gammel mailboks fra en Vista maskine der kører Windows Mail til en ny Windows 8 der kører Windows live mail. Uden at bruge eksporter og importer da dette omdøber alle mapper og sætter dem i en underlig orden.

Pft.

- Thomas
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2014 - 00:43 #1
ms har aldrig gidet lave noget ordentligt flyt-mail.
jeg har flyttet mine mails til nye maskiner ved manuelt at kopiere filerne, lægge dem ind, og så importere.    så får man 2 inbox osv, men der er ikke noget at gøre, så må man lige hive rundt med dem i en mus et par minutter.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2014 - 08:29 #2
Live Mail har fine import muligheder.
http://gratisupload.dk/vis_billede/716408/
Avatar billede ThomasK Nybegynder
01. december 2014 - 20:07 #3
Ja men synes heller ikke rigtig at fungere. Problemet er det er et sted omkring 3-400 mapper :)
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2014 - 20:15 #4
Nåh man skal blot lægge et svar`????
Avatar billede ThomasK Nybegynder
01. december 2014 - 23:18 #5
Blot lægge et svar??

Nej det skal man ikke blot. Men du ligger jo kun en kommentar, hvilket jeg desværre ikke kan bruge til det noget, da jeg selv skriver at det skal være uden brug at importer muligheden da jeg har prøvet dette..

Og lader jeg spørgsmålet stå for længe uden aktivitet brokker folk sig, har man for mange point ude brokker folk sig, svarer jeg selv og lukker pga ikke løst problem brokker folk sig, og nu brokker folk sig sku også fordi man acceptere et svar! vi burde omdøbe til børnehaven.dk
Avatar billede poko1 Ekspert
01. december 2014 - 23:32 #6
a du har ret Det er blevet en børnehave!
sidwave skriver konstant som svar selv om der ikke er hjælp! jeg personlig samler ikke på point og har ikke gjort det i et par år men forventer blot at der bliver svaret på de kommentarer der bliver lagt ellers var der ingen grund til at have kommentar muligheden: