Avatar billede thomaslarsen1967 Nybegynder
15. november 2014 - 11:20 Der er 2 kommentarer

Live streamning via web cam

Hej alle

Jeg har en webside hos one.com og vil gerne vise live web billeder på siden.

Kan jeg koble et web Camara på mit hjemme netværk og få det vist på min webside uden at det skal over en pc først ?

mvh Thomas
Avatar billede AndersKT87 Novice
16. november 2014 - 20:53 #1
Jeg ved det ikke 100%, men tror du skal kigge på noget RTMP streaming...
Avatar billede jensenjs Juniormester
16. november 2014 - 21:24 #2
Aldi har i denne uge haft et IP overvågningskamera 600 kr. mener jeg det koster/kostede.

Maginon / Supraspace samarbejde.

Det streamer uden problemer, de fleste andre løsninger har krævet en del arbejde, men denne er for perfekt til de der ikke har den store erfaring.

Så det virker bare, men selvfølgelig skal man læse manualer og andet først.