Avatar billede henrik_40 Juniormester
15. november 2014 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af UMBRACO til Visual Studio

Hej
Jeg forsøger at installere UMBRACO i Visual Studio.

Som jeg har forstået det, skal man oprette en web application og installere UMBRACO "på" applikationen. Som beskrevet her:
http://www.systenics.com/blog/setting-up-umbraco-7-in-visual-studio-2013-for-mvc-4-development/

Jeg installerer UMBRACO via Nuget Package Manager.

Jeg kører applikationen og i forbindelse med UMBRACO forsøger at lave en database fremkommer fejlen at programmet leder efter følgende fil:

c:\Code\github\SamSaffron\MiniProfiler\StackExchange.Profiling\Data\ProfiledDbConnection.cs

Hverken kataloget eller filen eksisterer.

Kan nogen hjælpe mig med at komme videre med at installere UMBRACO på Visual Studio??
Avatar billede joelhansen Nybegynder
15. november 2014 - 18:53 #1
Hej,

Har du prøvet at trykke OK og derefter lade applikationen køre videre som om intet var hændt?

Det er også sket for mig, men det plejer at være muligt at fortsætte alligevel.

mvh Joel
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
27. november 2014 - 12:30 #2
Faktisk har jeg lavet en guide til at installere Umbraco som en del af et projekt

http://iloapp.meihlen.dk/blog/skole?ShowFile&doc=1416478328.docx

måske du kan bruge det?
Avatar billede henrik_40 Juniormester
27. januar 2015 - 15:19 #3
Hej begge. Jeg kigger på det i weekenden og vender tilbage.