Avatar billede iMikkel Nybegynder
15. november 2014 - 13:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til excel

Hej Eksperter

Jeg har brug for hjælp!

Jeg er ved at lave en meta-analyse og skal omregne en masse data.

Jeg skal omregne median(range) til mean med(SD) ud fra følgende formel: http://www.biomedcentral.com/1471-2288/5/13

Formel (5) og (16)

Det er et kæmpe arbejde og jeres hjælp er uvurderlig. Er der en der kan hjælpe mig med at lave formlen i Excel? Eller findes der en lettere måde?

Venlig hilsen
Mikkel
Avatar billede Roehmann Nybegynder
15. november 2014 - 18:03 #1
Hej Mikkel,

hvis du vil forklare det dér lidt bedre så skal jeg nok lave din formel :)
Avatar billede Roehmann Nybegynder
15. november 2014 - 18:16 #2
Har lige kigget på de formler der, er det fordi du skal have lagt dem ind i Excel, så kan jeg lave et ark og sende til dig på mail. Hvor meget kender du til Excel? og hvor mange regnestykker skal du lave??
Avatar billede iMikkel Nybegynder
03. november 2015 - 17:50 #3
Lukker - undskyld manglede svar. Jeg fik ikke en notifikation pr mail.

Mvh Mikkel