Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. november 2014 - 14:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

BT-TTU305 - Driver til Win7

Faldt over denne - BT-TTU305 - Men den kræver XP, og kan på ingen mulig måde finde en driver til win7, nogen der har et forslag..?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2014 - 15:18 #1
Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. november 2014 - 15:45 #2
Hentede jeg i forgåes, og installeret, det skulle jeg aldrig have gjort, det tog en krig, at fjerne alt det spam der SKULLE installeres sammen med den.
Og i sidste ende, blev driveren ikke installeret, så den kan jeg på INGEN måde, råde andre til at hente.. ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2014 - 16:11 #3
Ok og tak for den tilbagemelding. Det er jo lidt svært at vide når du ikke oplyser hvad du har prøvet.

Har du prøvet Slimdrivers med udstyret tilsluttet?
  http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis) + fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2014 - 16:25 #4
Eller har du prøvet at køre driveren i kompatibilitets tilstand til XP sp3?
Hvis man højreklikker på driveren til xp og vælger egenskaber og går ind under kompatibilitet kan man vælge Xp sp3 og gemme.

Jeg ved ikke om det er en løsning skal siges. Ikke alle ting kan løses på den måde. Det er en nødløsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2014 - 16:27 #5
Hvo det var noget sludder. Se venligst bort fra indlæg #4 :-)
Avatar billede kemi66 Nybegynder
16. november 2014 - 13:28 #6
Jeg skal nok vende tilbage så hurtigt det er muligt, imorgen Mandag formiddag, jeg havde også prøvet indlæg #4..  ;-)
Avatar billede kemi66 Nybegynder
22. februar 2015 - 14:50 #7
har prøvet alverdens mærklige -suspekte- programmer, og har haft et pokkers arbejde, med at fjerne div phising, reklammer og andre mærkelige såkaldte programmer, der bliver installeret uden at blive spurgt, dertil kommer søgemaskine man heller ikke bliver spurgt om, som kan være yderst, om ikke nærmest umulige at fjerne igen, jeg lukker derfor denne tråd, og giver den der var nærmest med at svar point.. ;-)
Avatar billede kemi66 Nybegynder
22. februar 2015 - 14:51 #8
har prøvet alverdens mærklige -suspekte- programmer, og har haft et pokkers arbejde, med at fjerne div phising, reklammer og andre mærkelige såkaldte programmer, der bliver installeret uden at blive spurgt, dertil kommer søgemaskine man heller ikke bliver spurgt om, som kan være yderst, om ikke nærmest umulige at fjerne igen, jeg lukker derfor denne tråd, og giver den der var nærmest med at svar point.. ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2015 - 17:08 #9
Hej kemi66. Hvad var løsningen på problemet?
Har du ikke brugt Slimdrivers, så er det i orden du har taget point tilbage.