Avatar billede Jannickhess Professor
15. november 2014 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To skærme HP w2228h og Syncmaster2232BW til HP stationær

Hejsa Eksperter,
Jeg har en ældre, HP stationær computer. Som kører med Windows 8.1 Dansk. - 32 bit.

Denne computer, kan desværre kun lige nu vise en skærm af gangen, men jeg ville meget gerne kunne benytte to Pc skærme på en gang.

Den kan kun finde, en af skærmene af gangen..
Jeg ved at begge pc skærme de virker, de kører begge med DVI-DVI ind og udgang.

Så derfor er jeg i tvivl, om det er en driver der skal hentes eller hvad det kan være, Jeg kender desværre ikke lige navnet på mit skærmkort, men det virkede til to skærme på samme tid da jeg brugte Windows 7.0

Men jeg er i dag glad for windows 8.1 at jeg ikke lige ville skifte tilbage til 7eren igen..

Jeg håber at der sidder en ekspert derude et sted der ved hvordan den kan krængles..

200 point til den der kender løsningen

JH
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. november 2014 - 11:55 #1
Jeg tror måske "problemet" skal findes i din manglende driver til dit skærmkort.

Ofte kan man finde info om skærmkort, via device manager og hardware info eller hvad det nu er menuen hedder. :o)

Her er en guide til at finde hardware id på dit skærmkort: http://www.makeuseof.com/tag/how-to-find-unknown-device-drivers-by-their-vendor-device-id/
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:08 #2
Tror driveren i pcen er forældet kan ikke finde en nyere en
pcen er hele 8 år gammel men virker dog fint til kun en skærm

Lukker ?
Avatar billede Jannickhess Professor
08. juli 2015 - 17:26 #3
På min nyere Hp pc virker det til to skærme på samme tid når jeg har brug for det denne bruger win 7 64 Bit