Avatar billede kim1a Ekspert
16. november 2014 - 11:51 Der er 1 løsning

Certifikat udfordring

Jeg bruger One.com som mailserver.
På en PC er der ingen problem, på en anden PC dukker der en inputbox op hver gang der laves "send receive" som spørger:
Den server, du har forbindelse til, bruger et sikkerhedscertifikat, der ikke kan bekræftes. (vis certifikat)
Hovednavnet er ikke korrekt.
Vil du fortsætte med at bruge denne server ja/nej

Nej gør at der ikke udføres send/receive. Så vidt jeg kan se på certifikatet har det noget med Epson printeren der er tilsluttet netværket og kun installeret adgang til på denne PC: Comodo RSA Organization Validation Secure Server CA.

Kan kan ikke slippe af med denne besked?
Avatar billede kim1a Ekspert
21. november 2014 - 15:23 #1
Jeg lukker uden løsning suk