Avatar billede ps76 Forsker
16. november 2014 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Google kalender notifications

Jeg modtager hver dag en notification på mail at der ikke er begivenheder på - og så nævnes to kalendere, SOM JEG IKKE HAR? Den ene har jeg muligvis haft oprettet en gang, men den anden i er en tidl. arbejdskollegas navn...? Hvor kommer disse notifications fra - og hvordan slipper jeg for dem?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 14:15 #1
Prøv at gå ind i Kalender/Agenda og se hvad du kan slå fra.
Avatar billede ps76 Forsker
16. november 2014 - 14:58 #2
Jamen der er ikke noget jeg kan slå fra. Husk nu, det er jo to ikke- eksisterende kalendere, som jeg får notifikationer fra, dvs de står ikke på oversigen over kalendere i venstre side. Om jeg har haft dem tidligere, kan jeg ikke huske, men de er der i hvert fald ikke nu?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 16:32 #3
Ikke eksisterende kalendere? Desværre det forstår jeg ikke.
Avatar billede ps76 Forsker
16. november 2014 - 18:20 #4
Jamen i "google kalender" kan man se ude til venstre hvilke af ens egne kalendere man har valgt at skulle fremgå  på googles kalender. Det kan være en privat, en arbejdskalender, en kalender over helligdage osv osv. Og der er det jeg siger, at de pgl, kalendere, som jeg får notifikationer fra, er IKKE på denne liste...
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 19:04 #5
Jo jeg forstod skam godt hvad du mente, men heller ikke jeg forstår hvad der sker. Har du prøvet i "Andre kalendere" at gå ind i Indstillinger?
Avatar billede ps76 Forsker
16. november 2014 - 19:48 #6
ja men det giver ikke noget. De mystiske kalendere fremgår ikke dér...Der er kun helligdage Danmark, Spanien, ugenumre og en vejrkalender.
Jeg mistænker lidt, at jeg har haft en google konto tidligere, hvor jeg har oprettet nogle kalendere, så slettet kontoen og lavet en ny, men hvor altså den gamle "forfølger" mig stadig...?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2014 - 19:59 #7
Jeg ville skam gerne hjælpe, men det kræver en viden, som jeg ikke har.
Du må sætte din lid til, at der kommer en bruger på som ved noget mere.
Desværre foregår der ikke så meget på Eksperten mere.
Avatar billede ps76 Forsker
30. januar 2015 - 08:49 #8
lukker - problemet ikke løst.