Avatar billede Helle1977 Nybegynder
16. november 2014 - 14:55 Der er 3 kommentarer

Antenne i mit tv istykker

Hej
Jeg har et Samsung tv hvor mit antenne stik er knækket i tv'et , er det muligt at lave det, og har i en ide til hvad sådan måske kan koste???

Hilsen Helle
Avatar billede vagn99 Nybegynder
16. november 2014 - 15:31 #1
Det burde ikke være noget problem at reparere dit fjernsyn.
Men det skal skilles ad. Det kan tage tid. Så skal der laves en løsning.
Det kan godt være ret omstændigt, afhængig af hvordan antennestikket er
ødelagt.
Så prisen kan meget vel overstige værdien af fjernsyn, med mindre du finder en nørd, som bare elsker at lave den slags ting.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2014 - 16:02 #2
Hej Helle og velkommen til.

Hvilken udbyder ser du tv fra? Kunne måske forestille mig at reparationen af tv ville blive for dyr i forhold til at sætte en ekstern tunerboks til tv'et og køre videre derfra.
Avatar billede Helle1977 Nybegynder
16. november 2014 - 17:54 #3
Jeg har yousee, så jeg prøver at høre dem tak