Avatar billede Henry Poulsen Mester
16. november 2014 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

google calendar er forsvunder fra min Iphone

Jeg har længe brugt Gmail med Google Calendar og Google Contacts. Det
kører perfekt på min stationære, min Android telefon og indtil for nylig også på min kones Iphone 4(ios7) og Ipad 3(ios8.1).
Men efter software opdatering på Apple produkterne, kan vi ikke længer se hinandens kalender og kontakter.
Gvad er der sket?
Avatar billede Henry Poulsen Mester
16. november 2014 - 19:40 #1
Jeg burde nok tilføje, at mails kommer fint på både Iphone og Ipad.
Men Calendar og Contacts har jeg ikke  kunnet få til at virke på Iphone og Ipad.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2014 - 00:24 #2
google calendar er blevet droppet af google. det findes ikke mere.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
18. november 2014 - 05:54 #3
Mener du det i alvor?
Eller mener du at Google har opgivet support til Apple produkter?
Jeg har lige i aftes opdateret Google Calendar på min Samsung/Google Android telefon, til en version der lidt mere ligner Apple's Kalender.
Lige nu synes jeg det ser godt og spændende ud.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
18. november 2014 - 21:28 #4
sidwave
Jeg har vist blandet begreberne.
Jeg skrev google calendar, men mener Google Kalender. Det er den der igår blev opdateret til et nyere design med nogle nye funktioner.
Men jeg kan stadig ikke synkronisere den til Kalender på mine Apple devices.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
20. november 2014 - 04:14 #5
Jeg har rodet lidt mere, og pludseligt var synkronisering som jeg gerne ville. Problemet er løst.
Avatar billede sky Nybegynder
04. januar 2015 - 16:50 #6
"google calendar er blevet droppet af google. det findes ikke mere. ".

DET er vidst ikke korrekt.
Avatar billede Henry Poulsen Mester
04. januar 2015 - 19:52 #7
Du har  helt ret.  Jeg fik Google Kalender til at virke perfekt på min Iphone4,  og dertil erden ffremragende på min Nexus