Avatar billede Mathiasudsen Nybegynder
16. november 2014 - 21:23 Der er 2 kommentarer

Kan ikke søge på min egen hjemmeside på google

Når jeg skal søge på min hjemmeside, kan jeg kun søge på den i den aller øverste søgebar i min browser,
Men jeg kan ikke søge på den på Googles forside (den midterste søgebar på skærmen).
Og det er en hjemmeside jeg selv har lavet.
Nogen der ved hvorfor?
Avatar billede AndersKT87 Novice
16. november 2014 - 23:16 #1
Der er en række ting du kan / skal gøre for at Google finder din hjemmeside og indexerer den.

Jeg fandt denne artikel på Google som måske kan hjælpe dig på vej :

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Startviden/hjemmeside-google.php
Avatar billede Mathiasudsen Nybegynder
17. november 2014 - 12:34 #2
Tak for hjælpen, nu har jeg fået det Tim at virke