Avatar billede france Novice
16. november 2014 - 23:18 Der er 4 kommentarer

Touchscreen holder op med at virke efter 10 minutter

Jeg har en Medion Touchscreen Akoya MD20165 som er sat til en stationær som kører Windows 7 Ultimate.

Men siden en Windows update, så reagere min Touchscreen ikke efter 10 minutter?

Jeg har prøvet alt... installere driver, re-installere Windows 7... gå tilbage til instillingerne før Windows Update...

Men intet hjælper.

Det er som om, der er en indstilling ala screensaver, som får den til at gå kold.

For hiver jeg USB stikket ud og sætter det i igen, så virker det - men igen kun i de her 10 miutter.

HJÆLP?
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. november 2014 - 11:03 #1
Sker der noget i eventloggen, når den holder op med at virke?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 16:20 #2
Prøv evt at kigge i enhedshåndteringen om touchscreen er der inde, og om der er noget med strømstyring til den der under egenskaber. Har du en indstilling der, så sæt den til at Windows ikke må lukke for strøm til enheden.
Avatar billede france Novice
25. november 2014 - 13:31 #3
Hej begge to,

@fedeko... den del har jeg ikke rigtig styr på. Hvad skal jeg gøre og hvad skal jeg lede efter?

@220661... jeg vælger "Monitor" og vælger "MD20165" som er den monitor jeg bruger. Men jeg kan ikke meget andet end at vælge "Driver" og herefter "Update Driver" - som kun siger, at jeg har den nyeste udgave. Hvordan finder jeg frem til de indstillinger du nævner?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2014 - 16:13 #4
Det er ikke sikkert de forefindes. Det var kun et bud som du skulle tjekke op på. Jeg har ikke selv sådan en skærm, så det var et skud.

Men prøv at kigge i kontrolpanelet under strømstyring og se om der kan være indstillinger der du kan justere på.