Avatar billede TroelsDanmark Nybegynder
18. november 2014 - 09:12 Der er 5 kommentarer

iTunes virker ikke på hp: "Error 7 (Windows 127)"

Jeg kan pludselig ikke længere kører iTunes på min HP Pavillion.

Først kom beskeden "Error 7 (Windows 127)". Så den googlede jeg og fandt et par forslag: https://discussions.apple.com/thread/3720969

Det hjalp dog ikke, og nu kommer beskeden:"Apple Application Support not found. Apple Application Support is required to run iTunes. Please uninstall iTunes, theninstall iTunes again. Error 2 (Windows error 2)".

Efter at have googlet det: https://discussions.apple.com/thread/3519744?tstart=0
prøvede jeg at åbne iTunes setup filen med winRAR, men forgæves.
Nu får jeg en dialogbooks med følgende besked, og da jeg ikke har det mindste forstand på det her, så er det sort snak for mig:
"Procedurerindgangspunktet ADAdPolicyEngine_DidEnterStation blev ikke fundet i DLL-biblioteket C:\Program Files(x86)\iTunes.iTunes.dll.

Eftersom hverken Apple eller HP's support kan hjælpe, og der ikke findes en pc-spørgsmålsbutik til folk som mig, håber jeg at I kan hjælpe.

Bedste hilsner Troels
Avatar billede TroelsDanmark Nybegynder
18. november 2014 - 09:14 #1
Dialogboksene kan ses i det andet forum, jeg har lagt spørgsmålet op i også.
http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-Systems-and-Software/iTunes-stopped-working-Error-7-Windows-127/td-p/4724722

Ku ikke finde ud af at lægge billeder op her :-)
Vh Troels
Avatar billede Antlars Novice
18. november 2014 - 17:24 #2
Mon ikke det igen er en opdateringsfejl?
Prøv om du kan fjerne sidste opdatering.
https://downdetector.dk/problem-fejl/itunes
Avatar billede TroelsDanmark Nybegynder
18. november 2014 - 19:49 #3
Hej Antlars kan du forklare eller linke til hvordan jeg fjerner sidste opdatering? Jeg kan ikke umiddelbart se noget på dit link, og jeg er helt hjælpeløs med det her. Vh Troels
Avatar billede Antlars Novice
18. november 2014 - 20:17 #4
Hvis du fortæller hvilken computer samt styresystem, så er der sikkert én der ved nøjagtigt hvor de opdateringer ligger og hvordan du kommer ind til dem.
Avatar billede TroelsDanmark Nybegynder
18. november 2014 - 22:49 #5
HP Pavillion, Windows 8.1.
Der står også x64, og det nye iTunes hedder noget med x86. Kan det ha noget med det at gøre?

Mit problem er vel både, at finde ud af at få fjernet iTunes og alle dets følgeprogrammer, og hvordan jeg kan installere det på ny, så problemet ikke opstår igen.