Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 15:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 19:45 #1
gir gerne 200 for hver ting
Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 21:59 #3
det er vildt hvor sej du er..... genialt....
Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 22:00 #4
skriver du det som svar så får du mega mange point
Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 22:01 #5
damn... det er jo 2014... hvad tænker jeg på... har du mulighed for at ændre det.. eller er løbet kørt ??
Avatar billede imma Forsker
18. november 2014 - 22:25 #6
det er vel ikke muligt at få .psd filen så jeg kan taste holdene ind via computeren...

Bayer Leverkusen
FC Porto
Manchester United
AC Milan
Manchester City
Atletico Madrid
Shaktar Donetsk
Sporting
Juventus
Benfica
Tottenham
Barcelona
PSG
Chelsea

det her er holdene -

hold 1-5 skal i pulje 1
hold 6-10 skal i pulje 2
hold 11-14 skal i pulje 3

ellers printer jeg det bare ud og får en der skriver pænt til at udfylde den
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
18. november 2014 - 23:19 #7
Filerne i #2 er rettet til 2014
http://finnrasmus.dk/turnering.psd
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
19. november 2014 - 06:45 #8
Filerne er fremstillet i Adobe InDesign, hvor det er nemt at skrive holdene ind i skemaerne. Det er mere bøvlet at skrive tekst i en PSD fil, fordi den er en pixelbaseret billedfil.
Hvis du skriver hvor mange lodrette kolonner, der er brug for, skriver jeg holdene ind og tilpasser skemaerne i aften, når jeg igen er i huset.
Avatar billede imma Forsker
19. november 2014 - 07:29 #9
Tusind tak.. jeg prøver at smide holdene ind.. skal nemlig bruge det klokken 14.... du er super venlig
Avatar billede imma Forsker
03. november 2016 - 09:03 #10
Er så glad for din hjælp med de her opgaver. du er en livsredder :-)

Du har vel ikke mulighed for at lave plakaten om så der nu står 2017 istedet for :-)
Avatar billede imma Forsker
03. november 2016 - 09:05 #11
Og hvis muligt kan jeg så selv ændre i skemaet så jeg kan lave 4 puljer med 4 hold i hver :-) - nej sorry må hellere prøve at se om jeg selv på en eller anden måde kan fikse det
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
03. november 2016 - 19:49 #12
http://finnrasmus.dk/fifa_plakat.pdf
http://finnrasmus.dk/fifa_skema.pdf
Skriv hvor mange lodrette kolonner, der skal være i skemaerne, så ændrer jeg dem.